Stockholm!



Ja helgen som gått har jag ju alltså varit hos mina små bäbisar i storstan.Tack vare min lilla gumsa  o Jonte som köper biljett bara sådär o skickar ett sms att packa väskan du ska komma till oss!!  Så där fruktansvärt oplanerat som inte e mej likt. Men det gick bra att åka tåg, jag klarade även detta( du klarar mer än du tror) Maries kommentar o den hjälper faktiskt. Jag e så inni helsike feg men allt jag tar mej för tror jag faktiskt att jag klarar, om än lite hipp som happ. Jag bjussar på det.

En mysig helg tillsammans med barnen vad mer kan man begära?. Vart på Jonas skola o fått guidad tur, trevligt. fast larmet tjöt som tusan när vi skulle in. Lite nervöst,hm.


Gått på stan o kollat lite i affärer,vart på konst utställning osv osv. Och även kollat på melodifestivalen, kräkts, ja det gör vi faktiskt i vår familj spottar spe över allt som hör till o ändå sitter vi där uppradade med myset i högsta hugg. Åt förresten en jättegod glass, Ben and Jerry`s, Vrålgod o vråldyr och värd varenda krona.







Var oxå på Restaurang O`Pizzicato. Åt jättegod mat o mös med vin. Jonas passa på att käka oxfile, stackarn han äter ju i princip bara skitmat nuförtiden, nudlar o annat tjafs. Så det e bäst att passa på när mamma betalar.






Fick även användning för en present jag fått av barnen, en hopfällbar väskhängare, skitfräck, fast det tog en stund innan jag förstod vad det var. Sicka grejer det finns.


                                                         


Vi var även o fika på ett ställe som heter Waynes Coffe, alltså där har dom världens godaste kaffe, måste bara rekommenderas!!






Kommentarer
Postat av: Cathrine

Hej! Har en utmaning till dej, kolla in min blogg =)

2009-05-07 @ 12:19:50
URL: http://karlssoncathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0