Nu luktar det återigen gott om Carinas bak!!!!



Ja vad ska man säga? Bakning e ju som sagt inte min stora grej. Jag vill så gärna men det blir ju så fel hela tiden. Förutom idag!!!! Jag tror fantamej att jag har lyckats! Tack vare söta Marie på jobbet. Bra recept o Maries bakakut i ryggen. Och det var riktigt kul, fast jag våga inte gå ifrån ugnen, satt o vaka som en liten hök, den här gången ska det inte bli fel o det blev det inte. Känner mej så himla stolt så här ska det bakas muslibullar i långa banor. Det e bara att ringa o beställa, hm!?
Sen satt jag där i soffan o njöt av det goda brödet, vad händer då? Jo Regina ringer o fullständigt skriker att det står brandbilar o poliser utanför min trappuppgång. Snacka om svettbryt, det har inte osat  ( som det gjorde sist gång) det har inte brunnit det har inte gjort nåt!! Vad e det som händer? Och just det, inget hände dom åkte därifrån efter en stund o inte ringde dom på min dörr o fråga om jag hade bakat, pust!  Blev riktigt nervös i nerverna där en stund!






                                                           En blir tårögd!!!!!



                                   

                                      


                                      Maries underbara smörgåstårta!!!

                                     



Fick oxå en glad överraskning av mina barn som jag blev nervös för, Alexandra har bokat tågbiljett till sin lilla mammi. Fan jag e ju så usel även på det. Att åka tåg alltså. Men det ska bli jättemysigt att träffa dom i helgen. Ska bara umgås o rå om varandra, har saknat det.


Kommentarer
Postat av: Regina

Harrejavlar vilka goda bullar, njöt av frukosten imorse mmmuuummmmsssss !

2009-03-12 @ 08:55:53
Postat av: alexandra

herregud vad stolt jag är,, du har lyckats.. haha

övning ger färdighet!!!



pössas & vi ses imorgon!!!

2009-03-12 @ 19:07:37
Postat av: Maria

Vilka bullar!! Ja tack. Beställer härmed en omgång.

Vilka barn! Du klarar detta med tåget. Man kan inte mer än göra bort sig. Haha!!

2009-03-12 @ 21:38:56
Postat av: Sara

Det vattnas i munnen!!!!

2009-03-16 @ 16:58:42
URL: http://saragidlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0