Ett år!!



Ja nu har det gått ett helt år här på min gata i stan, det har gått ganska så fort o jag stortrivs i min lägenhet. Det enda som e kvar att renovera är nytt köksgolv men allt får ta sin lilla tid. Har fått sålt min diskmaskin så där gapar ett tomt hål men där finns planer att fixa nåt bra även där. Har även införskaffat mej ett skrivbord på Ikea som jag satt ihop alldeles själv, e så jäkla bra på att skruva ihop saker därifrån. Om jag får säga det själv, det e nästan som att skruva ihop en C70 bara inga skruvar saknas så fixar man det.




Det är är oxå en inplanerad Köpenhamnsresa inbokad, längtar längtar!! Ska bo på ett finfint hotell så det e väl bara att packa ner baginboxen o njuta.

Längtar rejält efter mina barn, vafasen ska ni bo så långt bort för?



                                                                     
Alexandra har haft en urjobbig period med sitt arbete o då känns det för jäkligt att sitta här o inte kunna stödja allt man förmår. Men får hoppas att det löser sej inom snar framtid, man blir frustrerad när vuxna människor beter sig som dom gör. Varför inte hjälpa en stackars människa som behöver hjälp?
Idag har hon varit på jobbintervju så nu håller vi alla tummar vi har. Skulle vara så kul om hon fick göra det hon e bäst på!!
Lite bilder på vad hon har åstakommit!!
Duktiga flicka!





                                                                                               Minnie
                                         

                                                                                         Broder

        
                                                        

                                      



                                          



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0