Uppehåll !!

Ja, så e det faktiskt, det får bli ett litet uppehåll nu i mitt bloggande. Inte för jag e så väldigt duktigt på det här o skriver väl kanske inte så ofta men nu e det såhär.. Datorn försvinner ur mitt liv som allt annat, så e det när man bara ska ha och ha !! Undrar när jag blir av med min tandborste ?? Tja den dan kommer väl också, man kan aldrig veta i dessa bistra tider. 

 Nu e det snart flytt, ska bo hos syster yster om ca en vecka, tänk vilken tur att jag har dej. Funderar på att trycka upp visitkort där det står "" No money, no honey, no home, no phone"" Det skulle passa bra!!!


 Finns nog ingen som du!! Vi har en otrolig jargong men under alla dåliga skämt finns nåt alldeles särskilt som e bara några få förunnat. Mister man en bil, vem lånar ut sin ? Jo min kära syster!! Ska man städa ett helt hus ? Vem hjälper jo, det e syster. Ska man bära tunga lådor? Vem e väl där, om inte syster ? När allt känns för jäkligt , vem ringer jag ? Syster såklart!! Vem ställer upp för mina barn till 100%? Jo ta mej tusan så e det hon även där!!
Oj det blev allt lite riktig kärlek där men det står jag för, plus allt annat jag skriver här. Det står jag för, för allt e så som det e och tål man inte att höra sanningen så kan man ju slippa.


Sen finns det en annan person i mitt liv som e en riktigt underbar o tröstande människa ,med en otrolig humor, hade jag inte haft dej så vet jag inte vad? Jag säger bara Sundström!!

 Ja nu får ni inte bli så malliga för med i högen av nära o kära finns alla goa vänner o mina underbara familj, puss på dej mamma, o bröder!! Och snälla bror hoppa inte av din kurs, jag vet att du kommer att bli kung på det du lär dej,Trust me!!
Sen till Marie på jobbet, min lilla guldklimp o Maria även hon en guldklimp!! Ni ska få guldstjärnor bara så ni vet!!
För att inte tala om Marika o hennes gubbe!  Anne o hennes gubbe! Love you!!

Känns bra att få skriva av sej ibland o till de som finner anstöt av det jag skriver så finns det ett litet kryss uppe i höger hörna där e det bara att klicka så vips borta.

Så nu får jag väl åka på stan imorron o inhandla mej diverse dator, ska fråga Anders om råd han e ju sååå duktig på sånt. Min IT-guru i etern.

 Ja det var allt för idag men jag kommer tillbaks, kanske med ännu bistrare sanningar. Kan man aldrig veta? När man tror att botten är nådd så tror man i många fall fel. Att en människa som man har trott o litat på kan sjunka så  lågt. Som  i andras ögon ses som nåt otroligt snäll o hjälpsam, kan ha ack så fel.


Tack för mej Carina 14 år

Kommentarer
Postat av: yster

Ojoj vad hände när du ramlade ner från taket egentligen så många fina ord hhhahhaaa, jag säger bara efter regn kommer solsken o tänk va solen kommer att skina över hela vår familj när detta helvete är klart !!!!!

2008-02-20 @ 22:14:22
Postat av: Stefan

ville bara meddela att kursen går som en dans!! nu är det svettranden som är besviken(peter)så mitt självförtroende har stärkts lite

2008-02-27 @ 17:13:47
Postat av: Anders Johansson

Glöm inte bort att i allt elände e du en underbar människa och du verkar ha så himla bra folk omkring dig. Han den där IT Anders verkar vara en riktig guld klimp tycker jag. Så glöm inte bort att fråga han om råd han hjälper dig så gärna :-)

Många kramar
//IT Anders

2008-03-02 @ 21:10:35
URL: http://siranders.blogg.se
Postat av: Mej

Tycker du luggit nere länge med din blogg nu, börja nu igen så att vi får något kul att läsa, för du har en härlig humor !!!!

2008-05-05 @ 20:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0