Vuxet !!!

Ja idag har jag alltså gjort nåt väldigt vuxet, jag har köpt en egen lägenhet ! Det känns nästan som när man skulle flytta hemifrån för första gången. Pirrigt!! Hur ska väl jag fixa allt med detta ? Men syrran peppar hon e en riktig " pepparkaka". Ja det e tur att jag har henne och alla andra underbara människor i mitt liv, jag e iallafall inte ensam. Det känns bra att prata av sig om eländet till dom som orkar lyssna. Allt e som det e o inget att göra åt. Men fan vad jag e förbannad på allt emellanåt , hur kan man göra varann så illa? Har jag vart en totalt blind idiot?? Jag det kan man fundera ihjäl sej på ibland. Nä, bort med alla negativa tankar nu ska jag tänka ut vad jag ska inreda lägenheten med. En sak e redan klar Jonas otroligt vackra målningar ska få pryda vårt nya hem såklart. Det e synd att det e så långt kvar till Ikea kommer att finnas här, där e ju jag gärna en stammis. Ja imorrn bär det av ut till Maria, ska hjälpa henne att packa inför hennes stora flytt, den kvinnan har en hel del grejer kan nämnas!!!



Jonas konsverk!!!!
.


image10

Kommentarer
Postat av: Maria...

HUR GICK PROVET!?!?!

2007-11-22 @ 20:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0