Söndag!

Ja så gick den här helgen också, i fredags var vi som sagt på vinkväll hos syrran ( himla god pizza),men bara jag o Marie gick vidare. Hade lite kul.Mådde inte så bra när jag kom hem på natten,( tack Anders för skjutsen) Ska inte nämna vart det hamna. Ha ha .Detta brukar aldrig hända mej, men min kropp e inte i ett normalt tillstånd. I lördags var vi hos Maria o satt där o ompa oss med våra cementskallar. Usch!
Nu ska snart kvinnan flytta ,lagom till glöggfesten, men vi får ta det lugnt, så vi kan hjälpa till.
Idag tog vi en lång promenad o kika nere på stan och det slog oss, herregud det e ju snart jul.Huvva! Massa tomtar o tjafs!
Annars har helgen varit lugn, facebook är väldigt kul just nu förövrigt!
Måste erkänna att det e väldigt tomt i huset när inte Jonas e hemma. Men jag vet att han har det bra hos alex!!

Kommentarer
Postat av: Maria...

Jaaa...snart är det söndag igen....hahahah!!!

2007-11-30 @ 22:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0