Snart freeedag!!!!

Ja idag har jag äntligen fått gjort provhelsiket. Gick väl sådär antar jag? Men jag får väl göra om det i värsta fall. Den här veckan har gått fort, mycket dårskap på jobbet, där får man stå ut med det mesta . Vi har två personer som e mycket svåra att ha att göra med.Inte lätt alla gånger men som tur har jag Marie! För övrigt kan det kvitta. Vi jobbar nämligen på " restaurangen som Gud glömde". Man får inte säga vad man tycker , man ska helst inte vara kvinna, man ska väldigt gärna vara intresserad av fotboll och en visst land, man får inte ifrågasätta smak. Vafan vi jobbar ju på en restaurang!! Och så till råga på allt ska vi ha ett glatt fejs utåt sett. Det är inte så lätt alla gånger. Men jag tror vi fixar det?
Imorgon kommer den nye ägaren o vi ska skriva under vårt avtal, ska bli kul med en sansad männska som styr. För man känner verkligen att han är det. Kanske ska sätta upp kort på honom också bredvid VD:n i vår idolhörna.
Sen när detta är gjort ska vi ha ett bitchmöte o vräka ur oss allt som e så hejdlöst fel. Det e vid såna möten som folk gråter o säger upp sig. Nog om detta
Fredagen skall bli kul, vi ska till syster yster o hinka i oss vin o tjöta.Jonas ska till sin syster o umgås det känns bra, jag tror dom behöver varandra i det här läget. Mina tre underbara barn, älskar er över allt annat på jorden. Fast det vet ni redan!
Fick nys om att det vankas pizza hemma hos syster, det kanske e första gången den ugnen e igång? Vad vet jag? Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0