Jonas

Idag har jag o syster yster varit på stan o kollat in Jonas o hans klass utställning. Måste bara säga att jag e stolt, han e så duktig på det han gör. Hoppas det fortsätter o han kommer in på den konstskolan han har tänkt.
Har även inhandlat present till Linda gumsan. Det kommer inte att bli så vansinnigt dyra presenter hädanefter men det e tanken som räknas, visst? Ska hälsa på henne imorgon o krama om både henne o lilleman, längtar!!
Annars har helgen inte innehållit så mycket, har fått en väldigt trevlig person att maila med, dela tankar o åsikter. Jag behöver det i dessa tider, tro mig!
Syster har bjudit på den froktansvärt goda lasagnen igen, mumsfillibabba!!!
Imorgon kommer bror o familj till Uddevalla,ska bli trevligt att träffa dom. Måste bara tillägga att jag har världens underbaraste familj som stöttar 100%. Och helt underbara vänner Kram på er!!!



   Jag blev stolt!                                     Stolt Mammi!
    Regina i Jonas hattkreation!
    Snygg i hatten!!
   The Artist himself!!
    Kritmålning!

Kommentarer
Postat av: Maria...

Ja, nog ska du vara stolt!! Dina barn är duktiga.
Maila vidare.........

2007-12-01 @ 21:44:47
Postat av: Regina

Eftersom jag poserar så grant vid tavlan kan jag gott få den i julklapp !!!

2007-12-03 @ 21:30:56
Postat av: Maria...

Tack för igår...o nog kattsingen kände jag mig som en VALROSS....men det var GOTT!!!

2007-12-10 @ 21:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0